מעשים טובים, עסקים טובים?, 22.06.22
סלון פולונסקי
שיחה באנגלית עם פרופ' עידו תבורי על הספרו החדש
Tangled Goods: The Practical Life of Pro Bono Advertising
עידו תבורי, סוניה פּרֶלאט, שלי רונן (הוצאת אוניברסיטת שיקגו)
בהנחיית: ד"ר וואן-זי לוּ עמיתת אקדמיית פולונסקי במכון ון ליר בירושלים
איך משתלבים סחורות ומוצרים שונים בעולם הפרסום פרו-בונו, ומה מוציא אותם ממנו? איך זה שתעשייה הידועה בציניות הנשכנית ובתחרותיות האכזרית שלה היא גם תעשייה שבה אנשים מקדישים מזמנם וממרצם ל"מעשים טובים"? ב-Tangled Goods, ערכו עידו תבורי ושותפותיו לכתיבה, סוניה פרלאט ושלי רונן, ראיונות עם אנשי מקצוע ומנהלים בתחום הפרסום, שסייעו להם לחקור את עולם השיווק פרו-בונו, להכיר את הממדים המוסריים המורכבים של הפרסום הפילנתרופי, ולהציע כמה תובנות בעניין המפגש הפרגמטי בין סחורות ומוצרים שונים בחיים הארגוניים.
עידו תבורי הוא מרצה עמית לסוציולוגיה ב-NYU ועורך כתב העת Sociological Theory
סלון פולונסקי הוא פלטפורמה פומבית דיגיטלית חדשה במכון ון ליר בירושלים. עמיתי האקדמיה ע"ש פולונסקי ובוגריה יארחו אנשי אקדמיה מעוררי השראה ובעלי שם עולמי, וידונו עימם ברעיונות חדשים ובמחקרים פורצי דרך במגוון תחומי ידע במדעי הרוח והחברה.
ההרצאה מלווה בכתוביות בעברית