גיליון 56 | קיץ 2022
פתח דבר: מין. כסף. רעש. | שאול סתר
בראשית שנות השבעים של המאה הקודמת יצר פייר פאולו פזוליני, המשורר, במאי הקולנוע והאינטלקטואל האיטלקי, שתהודתו האמנותית והציבורית הייתה בשיאה באותה עת, את הטרילוגיה של… Read more
פתח דבר: מין. כסף. רעש. |
תצורות של רעש: פרק בהיסטוריה של הסטודיו הקם על עצמו |
המצב הניאו-פיאודלי והלא מודע הליברלי: על המבוי הסתום של ביקורת הקפיטליזם העכשווית |
המיתוס של סינגפור |
תיק עבודות: פרטיטורות לאקוסטיקה חברתית בירושלים |
עלייתו, נפילתו וקימתו מחדש של "האישי הוא פוליטי", או: מה נישוי האמת מסוגל לעשות |
ההופכי של התקינות הפוליטית: מבט פסיכואנליטי על שיח האדון |
יחסי אימהות-בנות וטרנספורמציה תרבותית: קריאה רב ממדית בטקסט האיריגאריאני – הקדמה |
והאחת אינה משה ללא האחרת |
והאחת אינה נעה עד שהיא אחרת |
כיצד ניזכר בשכחותינו? |
סקס, אחר: על החידתיות שבסקס והארוטיקה של החידה – הקדמה |
מהו סקס? |
The Neo-feudal Condition and Neoliberal Unconscious – The Impasse of Contemporary Critique of Capitalism
גיליון 56 | קיץ 2022
The Rise, Fall, and Re-birth of “The Personal is Political" or: What can the Feminization of Truth do?
גיליון 56 | קיץ 2022
The Other Side of Political Correctness: A Psychoanalytic Perspective on the Master's Discourse
גיליון 56 | קיץ 2022
The Mother-Daughter relationship and Cultural Transformation: A Multi-Dimensional Reading in the Irigarayan Text
גיליון 56 | קיץ 2022
Sex and the Other – On the Mystery of Sex and the “Sexiness” of Mystery as a Political Factor
גיליון 56 | קיץ 2022