גיליון 56 | קיץ 2022
פתח דבר: מין. כסף. רעש. | שאול סתר
בראשית שנות השבעים של המאה הקודמת יצר פייר פאולו פזוליני, המשורר, במאי הקולנוע והאינטלקטואל האיטלקי, שתהודתו האמנותית והציבורית הייתה בשיאה באותה עת, את הטרילוגיה של… המשך קריאה >
פתח דבר: מין. כסף. רעש. |
תצורות של רעש: פרק בהיסטוריה של הסטודיו הקם על עצמו |
המצב הניאו-פיאודלי והלא מודע הליברלי: על המבוי הסתום של ביקורת הקפיטליזם העכשווית |
המיתוס של סינגפור |
תיק עבודות: פרטיטורות לאקוסטיקה חברתית בירושלים |
עלייתו, נפילתו וקימתו מחדש של "האישי הוא פוליטי", או: מה נישוי האמת מסוגל לעשות |
ההופכי של התקינות הפוליטית: מבט פסיכואנליטי על שיח האדון |
יחסי אימהות-בנות וטרנספורמציה תרבותית: קריאה רב ממדית בטקסט האיריגאריאני – הקדמה |
והאחת אינה משה ללא האחרת |
והאחת אינה נעה עד שהיא אחרת |
כיצד ניזכר בשכחותינו? |
סקס, אחר: על החידתיות שבסקס והארוטיקה של החידה – הקדמה |
מהו סקס? |
המצב הניאו-פיאודלי והלא מודע הליברלי: על המבוי הסתום של ביקורת הקפיטליזם העכשווית
גיליון 56 | קיץ 2022
עלייתו, נפילתו וקימתו מחדש של "האישי הוא פוליטי", או: מה נישוי האמת מסוגל לעשות
גיליון 56 | קיץ 2022
יחסי אימהות-בנות וטרנספורמציה תרבותית: קריאה רב ממדית בטקסט האיריגאריאני – הקדמה
גיליון 56 | קיץ 2022